Thursday, April 23, 2020

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام گندمی

محسن ابراهیم زاده گندمی


دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گندمی
Mohsen Ebrahimzadeh - Gandomi
ترانه و موزیک : محسن ابراهیم زاده ؛ تنظیم : کوشان حداد
متن ترانه گندمی از محسن ابراهیم زاده

تو که پیش منی غم راه نداره / این دل عاشقمو دریا نداره

دل از اوناش نیست با هرکی بشینه / آخه دنیا مث تو دوتا نداره

محسن ابراهیم زاده گندمی، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده گندمی   متن ترانه
تو که پیش منی غم راه نداره
این دل عاشقمو دریا نداره
دل از اوناش نیست با هرکی بشینه
آخه دنیا مث تو دوتا نداره
وسواس من غیر تو بهتر
مگه هست واسه من دلبریات
جز دوتا دستات که نیست
دست واسه من حساس من
گندمی روی منو حال بی قرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من
گندمی روی منو حال بی قرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من
از من بپرس با وجود تو دل من میشه قرص
بین همه آدمای این شهر جز به تو علاقه
گندمی روی منو حال بی قرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من
گندمی روی منو حال بی قرار من
مو پریشون منی تویی تو نگار من
گره ی ابروتو من خریدارم
گندمی روی منو آروم و قرار من

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام گندمی کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.