Saturday, April 25, 2020

دانلود آهنگ سینا پارسیان به نام کشتی 3

سینا پارسیان کشتی 3


دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام کشتی 3
Sina Parsian - Kashti 3
ترانه : سینا پارسیان ؛ موزیک : پرستو ؛ تنظیم : محمد عباسی
متن ترانه کشتی 3 از سینا پارسیان

دریا یه سالی میشه خشکه / چشمام خیلی وقته خیسن

یه ساله تو چشمام نهنگا / هر شب وصیت مینویسن

سینا پارسیان کشتی 3، دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان کشتی 3   متن ترانه
دریا یه سالی میشه خشکه
چشمام خیلی وقته خیسن
یه ساله تو چشمام نهنگا
هر شب وصیت مینویسن
دریا فراموشی گرفته فکر میکنه مرداب بوده
برگرد ثابت کن تمومه این اتفاقا خواب بوده
هی تو سرم فکرای نامربوط میگرده
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده
کو تا دوباره ساحل از من دست برداره
از حال این کشی فقط خشکی خبر داره
هی تو سرم فکرای نامربوط میگرده
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده
کو تا دوباره ساحل از من دست برداره
از حال این کشی فقط خشکی خبر داره
تا اینکه این صحرا دوباره دریاشه خیلی کار داره
من اولین صحرای دنیام که مرغ ماهی خار داره
هی تو سرم فکرای نامربوط میگرده
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده
کو تا دوباره ساحل از من دست برداره
از حال این کشی فقط خشکی خبر داره
هی تو سرم فکرای نامربوط میگرده
من موندم و کلی نهنگ خودکشی کرده
کو تا دوباره ساحل از من دست برداره
از حال این کشی فقط خشکی خبر داره

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ سینا پارسیان به نام کشتی 3 کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.