Wednesday, October 9, 2019

دانلود آهنگ پدرام آزاد به نام نقطه ضعف

پدرام آزاد نقطه ضعف


دانلود آهنگ جدید پدرام آزاد به نام نقطه ضعف
Pedram Azad - Noghte Zaaf
متن ترانه نقطه ضعف از پدرام آزاد

میتونم فراموشت کنم / این عشق اگه بذاره

تو میدونی که عاشقی / برای من همین یباره

پدرام آزاد نقطه ضعف، دانلود آهنگ جدید پدرام آزاد نقطه ضعف   متن ترانه
میتونم فراموشت کنم
این عشق اگه بذاره
تو میدونی که عاشقی
برای من همین یباره
گریه میکنم واسه تو حال من چه خنده داره
اینجوریشو ندیده بودم این همه روزای سردو
بی تو انگار شدم شبیه آدمای دوره گردو تو یه کاری کن میشه اگه هنوزم یه کاری کردو
من با تو حرف دارم بد بوده رفتارم رفتی دست گذاشتی رو هر چی که من نقطه ضعف دارم
من با تو حرف دارم بد بوده رفتارم رفتی دست گذاشتی رو هر چی که من نقطه ضعف دارم
جای خالی تو بیشتر از قبل داره حس میشه مثه نوری که داره تو اتاقم منعکس میشه
نمیخوام که فکر کتم تو جامو پر کردی این یه آرزو نیست یه خواهشه میشه برگردی
آخه من با تو حرف دارم بد بوده رفتارم رفتی دست گذاشتی رو هر چی که من نقطه ضعف دارم
من با تو حرف دارم بد بوده رفتارم رفتی دست گذاشتی رو هر چی که من نقطه ضعف دارم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ پدرام آزاد به نام نقطه ضعف کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.