Thursday, October 24, 2019

دانلود آهنگ مسیح به نام مرد

مسیح مرد


دانلود آهنگ جدید مسیح به نام مرد
Masih - Mord
موزیک و ترانه : مسیح
متن ترانه مرد از مسیح

قسم به اسمت / تو نداری حس بهم

من شدم طلسمت / تو برس به دادم

مسیح مرد، دانلود آهنگ جدید مسیح مرد   متن ترانه
قسم به اسمت
تو نداری حس بهم
من شدم طلسمت
تو برس به دادم
همه کاراتو حفظم از بس دادی حرصم من داغونم جسمم خلاصه
از ته وجود واست کی میمرد غم تورو جز من کی میخورد
همه تورو با من دیدن چی شدی تو رفتی تو
اصلا به عشقت میمیرم
این زندگی واست خیال تو راحت
از ته وجود واست کی میمرد غم تورو جز من کی میخورد
رفتنتو میدیدم این غم بی تو سنگین شد
یه روزی تنها شدی تو یادم کن پشیمون نشو برو عادت کن
چون من دیگه نیستم هیچوقت اون آدم مرد

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مسیح به نام مرد کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.