Thursday, January 30, 2020

دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام جنون

مهدی یغمایی جنون


دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام جنون
Mehdi Yaghmaei - Jonoon
ترانه : مونا پرویزی ؛ موزیک : کی راد ؛ تنظیم : عرفان کارن
متن ترانه جنون از مهدی یغمایی

عاشق نبودی بدانی حال مارا / از من بریدی نماندی تو یارا

جنون زبانه میکشد به سمت خاطرات / تو بدون تو بگو چه کنم

مهدی یغمایی جنون، دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی جنون   متن ترانه
عاشق نبودی بدانی حال مارا
از من بریدی نماندی تو یارا
جنون زبانه میکشد به سمت خاطرات
تو بدون تو بگو چه کنم
میدانم که دست من نمیرسد به دامن تو جانم
میمانم به انتظار دیدن تو با دل حیرانم
حالم خراب است عذاب است این جدایی
رفتی که بازم بیایی بگو کجایی
جنون زبانه میکشد به سمت خاطرات
تو بدون تو بگو چه کنم
میدانم که دست من نمیرسد به دامن تو جانم
میمانم به انتظار دیدن تو با دل حیرانم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام جنون کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.