Monday, December 31, 2018

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام چشمام

مجید خراطها چشمام


دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چشمام
Majid Kharatha - Cheshmam
ترانه و موزیک : مجید خراطها ؛ تنظیم : حمید احدی
متن ترانه چشمام از مجید خراطها

خونمون دلتنگه دلتنگه چشماتو / چشماتو میبینم

میبینم سردی / تو چه خوب سردی

مجید خراطها چشمام | دانلود آهنگ مجید خراطها به نام چشمام
یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر
کمتر صداتو میشنوم
اما یه وقتا چشماته که داد میزنه
الان چشمام باهات حرف داره
یه دیقه تو چشام نگاه کن هیچی ندیدی
چشمامو میبینی میبینی داغونم
داغونه این خونم خونه دلتنگه
خونمون دلتنگه دلتنگه چشماتو
چشماتو میبینم
میبینم سردی
تو چه خوب سردی
انگار اصلا نمیدونی با خودم گیرم
از چی دلگیرم هی تو خودم میمیرم
ولی چشمات که میدونه تو یه بی اعصاب
من یه دیوونه من بی تقصیر
انگار اصلا نمیدونی با خودم گیرم
از چی دلگیرم هی تو خودم میمیرم
ولی چشمات که میدونه تو یه بی اعصاب
من یه دیوونه من بی تقصیر
چشمامو میبینی میبینی داغونم
داغونه این خونم خونه دلتنگه
خونمون دلتنگه دلتنگه چشماتو چشماتو میبینم
میبینم سردی تو چه خوب سردی

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مجید خراطها به نام چشمام کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.